به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، هادی بهزادنیا رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در شش ماه نخست سال جاری، ۴۳ هزار و ۸۴۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ ثبت شد همچنین ۴ هزار و ۷۷۴ نفر با اپراتور این سامانه تماس گرفتند.
وی با اشاره به ثبت ۹۳۸ مورد شکایت مردمی در این سامانه افزود: از این تعداد، ۶۵۸ مورد شکایت باری، ۹۲ مورد شکایت مسافری، ۱۷۳ مورد مشکلات راه، ۶ مورد شکایت ایمنی و حریم راه و ۹ مورد شکایت مجتمعهای خدماتی رفاهی بوده است.
بهزادنیا خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ به طور شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی مردم با این اداره کل فعال است و نقش موثری در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی جاده ای دارد.